keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Järjestystä ja kylttien kertomaa

Tänään löysin vihdoin ihanat isot ja vuoratut korit Siirin kaappiin legoille, junaradalle, nuken vaatteille jne. Ja vieläpä todella edulliseen hintaan. En ymmärrä mikä idea on ollut joskus ostaa Ikean pinkkejä muovilaatikoita lelukopiksi?? Ovathan nämä paaaaalljon hienommat.

Somistin korit vielä IB Laursenin sinkkinumeroin, jotka löysin pari viikkoa sitten Loviisasta Vanille Home-liikkeestä. Järjestys olla pitää!


Tässä huushollissa on lokeroitu, numeroitu, niputettu, pinottu, järjestetty... kautta aikojen ja tullaan tekemään jatkossakin. Myös pesuainepurkit on nimikoitu.
Myös huushollin ulkopuolelta tuleville on opasteita, tervetulotoivotuksia ja tietoiskuja =D



Uusin kirppislöytökyltti on tämä tietopaketti tupakoitsijoille, joihin minä en lukeudu, mutta joita löytyy useita lähipiiristäni. Hyi!


Ja onhan tämäkin varsin uusi. Löysin Koivuhaan White Home-liikkestä ja tuo teksti on minua puhutteleva. Uskon, että saavutan sen mistä unelmoin, kunhan teen sen eteen töitä.


Tämmöistä täällä =D Onko muita "kylttihulluja" ja järjestyksenvalvojia?

12 kommenttia:

  1. Täällä myös kylttihullu :D Niitä löytyykin joka lähtöön..ovat kyllä suloisia :)

    VastaaPoista
  2. Olen käynyt täällä jo muutaman kerran ihailemassa kaunista blogiasi ja käsitöitäsi.
    Nyt jätän kommentin ja kirjaudun lukijaksesi:)
    Mukavaa loppuviikkoa ja kevään jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Täällä on yksi kylttifriikki, tosin olen aika nirso kylttien suhteen. Tykkäsin tuosta alimman kylttisi tekstistä ja olen samaa mieltä kanssasi.

    VastaaPoista
  4. Hep, yksi kylttihullu ja muutenkin tekstihullu. Tämä asunto on kohta tekstitetty aivan kokonaan :)

    VastaaPoista
  5. Täällä myös yksi opashullu:) Teksteihin olen hurahtanut minäkin ja kaikenlaiset kyltit ovat ihania:)

    VastaaPoista
  6. Minulla on wc- ja tervetuloa kylttien osto vimma..mutta ei niitä enempäänsä mihinkään voi laittaa:-))
    Oikein mukavaa loppuviikkoa<3

    VastaaPoista
  7. Ostan kyltin, jos sopiva "lausahdus" sattuu kohdalle, mutta minä myös Tiinan tavoin hieman "nirso"

    Tykkäsin kovasti sinun kylteistä :) Mukavaa torstaipäivää!

    VastaaPoista
  8. Kylttejä löytyy meiltäkin. Ihanat noi sinun uudet korit ja sinkkinumerot.
    Mukavaa Loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  9. Mä olen maltillinen kylttien kanssa. Muutama meiltä löytyy harkituista paikoista.

    Muksaa viikkoa! :)

    VastaaPoista
  10. Kyltti-innostusta täälläkin. Laantumaan päin jo:).

    VastaaPoista
  11. Mä olen lähinnä tekstihullu! Mutta kyllä mä ihailen tota sun pikkutarkkaa järjestyksenpitoa :D Mäkin yritän olla siisti kaikessa, mutta tuohon en pysty :))

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi!