maanantai 1. huhtikuuta 2013

Uutta voimaa

Otan keväisen huhtikuun ilolla vastaan. Maaliskuu oli monella tapaa ankea, joten nyt alkaa uusi nousukausi!

Sisustuksessa suosin selkeämpää linjaa ja tuntuu, että tavaraa on taas liikaa ympärillä. Kirpputorikeikkaakin olen suunnitellut.


Uusi tyyny keittiön puusohvalle oli laitettava, kun kaikki vanhat tyynyt tuntuivat ihan tylsiltä.

Ja kasvukausi on käynnistelty. Mårbackan pistokkaat pelastin viime kesäisistä, talven yli heikosti selvinneistä yksilöistä ja liljoja laitoin ruukkuihin kasvamaan, Jospa saisin kesällä valkoisia liljoja.

Hätäratkaisuna laitoin taimille jakkaran ikkunan alle, että saavat mahdollisimman paljon valoa. Ei kovin siisti näky, mutta hetken aikaa mennään näin.

Elinvoimaa huhtikuuhusi,

Hanni

Ps. Vielä voit ilmoittautua ensi sunnuntain klo 12-15 Pomp de Lux ja Thelma`s tapahtumaan.

6 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää kuvissa, tykkään väreistä! Mulla on vähän samat fiilikset, et kaipaan jotenkin selkeämpää linjaa. Tavaraa oon pikku hiljaa laitellu kiertoon.
    Toivotaan näiden aurinkoisten päivien jatkuvan ja sulattavan tuota valtavaa lumimassaa!
    -k-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mulle kans tuollaiset heleät sävyt kelpaavat nyt.

      Poista
  2. Kauniita kuvia! <3 Samalta tuntuu täälläkin, että tavaraa tekisi mieli taas vähentää kesää kohti. :) Mun mielestä tosi symppis on tuo jakkarakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =D taas meni aamupäivä kaappeja tyhjätessä.

      Poista
  3. Minäkin odotan huhtikuulta piristystä elämään ja onhan sitä siellä pakko olla, kun lumet sulaa, räystäistä tippuu vesi ja itsekin on taas vuoden lähempänä neljää kymmentä :)

    Ihanaa tuo kasvava vihreä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon on lumia jo sulanutkin, mutta vielä tarttis lisää keväisempää ilmettä. Mä en viittis miettiä tuota 40 lähestymistä, kauhistus!

      Poista

Tulen iloiseksi kommentistasi!