keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Pom Pom

Pukeudun lähestulkoon aina mustaan. Se hoikentaa... heheh =D Nyt kun päivälle alkaa tulla pituutta, myös ajatus hiukan valoisammasta pukeutumisesta on hiipinyt mieleeni. Harmaaseen ihastuin viime talvena ja trendi on jatkunut. Koska olin koko viime viikon kipeä, lohdutin itseäni uudella tunikalla. Tunika on ihana malliltaan ja kiva farkkujen kanssa.

***
Jouluviikolla, kun olin jo lomalla, työkaverit olivat ostaneet kivannäköisiä huopapallukoista tehtyjä kaulakoruja itselleen joulumarkkinoilta. Koska itselläni ei ollut tuolloin mahdollisuutta käydä markkinoilla niin päätin loihtia kaulakorun itse. Ostin huopapallukoita ja ohutta satiininauhaa ja sain oman kaulakorun. Se sopiikin kivasti uuden tunikani kanssa.



Kiitos muuten kaikille kotikirppiksellä käyneille. Postittelen tässä pikkuhiljaa, kun saan hyvät pakkausmateriaalit hankittua =D

5 kommenttia:

  1. kaunis tunika ja koru, hyvä yhdistelmä. Minäkin olen mustiinpukeutuja, mutta nyt sain jostakin aatteen pukeutua värikkäästi, ei siis sävy sävyyn, mutta ihan värejä käyttäen rohkeasti. ja mielikin on heti erilainen.

    VastaaPoista
  2. Kaunis tunika.
    Täällä tunnustautuu myös toinen mustiin pukeutuja..
    Farkut ja musta paita.
    Niissä tuntee olonsa omaksi =)

    Joskus jotain maanläheisiä sävyjä käytän myös.

    Viimeisin räväytys oli Niken TURKOOSI piukka hoodie, wou.
    Ja olen kyllä sitä käyttänytkin jo.
    Itseasiassa kiva.

    Joten samopilla linjoilla kevättä kohti porskutellaan täälläkin=)

    VastaaPoista
  3. Ollaan mekin siskokset. :D Sä pukeudut miltei aina mustaan ja mä taas haalisin vaikka mitä värejä päälleni paitsi mustaa! :D

    Edelleen on kaunis tuo tunika ja hauska koru!

    Siirin vaatekaappiin taisi kotiutua eilen aikas värikästä tavaraa?

    VastaaPoista
  4. Mulla ihan sama juttu, musta on ikisuosikki vaatteissa, mutta viime vuosina olen ihastunut myös harmaaseen ja vanhaan roosaan! Ihana tunika ja koru sopii väriltään siihen hienosti!

    VastaaPoista

Tulen iloiseksi kommentistasi!